‘t Is prijs.

Posted on

 

11406663_1078446302184513_7326089649674881151_o

 

YouTube Preview Image

Het is een fijn prijzenjaar van ‘t jaar hier bij Ogilvy. Zo vielen we al in de prijzen op Eurobest en NYFestivals met onze creatie voor ‘zelfmoordlijn 1813’. Met die creatie werden we ook gelauwerd op de Best Of Activation met 2 zilveren ‘houtblokken’. De mooiste prijs kwam echter geheel onverwacht. Een zilveren Effie.

IMG_3744

 

YouTube Preview Image

Op de jaarlijkse Cuckoo Awards gingen we aan de haal met Brons voor de volledige ‘European Elections’ campagne. En blij toe. Twee jaar intensief gewerkt, fijne creatie gemaakt en dan uiteindelijk toch beloond worden met een prijsje.

Processed with VSCOcam with a5 preset

 

En last but not least, mochten we trots zijn op onze klant Amnesty International. Met onze campagne ‘stop foltering’ wonnen we brons op de CCB awards. Met ‘Tramnesty’ wonnen we zelfs zilver.

YouTube Preview Image YouTube Preview Image

Het is al een fijn jaar. Curieus wat het nog allemaal in petto heeft.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *