Wa paasde doevan #STIMA

Posted on

Als iemand je ‘KISS’ zegt, waaraan denk je dan? Aan de rockgroep? De song van Prince? In beide gevallen zou je misschien je marketingkennis eens moeten updaten. Bijvoorbeeld op het Stima-marketingcongres… We maakten ten huize Serviceplan een ludieke campagne die inspeelt op de terugkeer van de hoogmis voor de marketeers in onze hoofdstad en meer bepaald op 1 en 2 december in Brussels Expo. Wij vroegen aan de authentieke ‘maskes’ en ‘kadeikes’ van Brussel om verschillende marketingtermen uit te leggen voor de camera. Hun antwoorden vormden de basis van de campagne die vertaald werd in video’s, radiospots, print en e-mailing.

 

14435176_1404144906269323_8778538593736262083_o            14435030_1404145022935978_7445876207572414761_o            14525180_1404145099602637_5662600309265778080_o            14481927_1404144919602655_7814722850747753148_o

 

ECD: Sam De Win

Creative team: Nicholas Sterckx & Jan Leenders

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *