AutoSalonCampagne #audi

Het autosalon gaat vandaag van start. En dus ook de campagnes van de auto-industrie. Ook Audi adverteert tijdens deze periode en meer bepaald over de Black Editions met hun strakke Shadow Look die verkrijgbaar is op alle modellen, in alle kleuren.

In 4 strak gemonteerde radiospots brengt Prophets deze Black Editions aan de man. De radiospots lichten telkens een andere karaktertrek uit die van toepassing is op een Audi-rijder waaronder perfectionisme, eigenzinnigheid en bescheidenheid. De campagne wordt doorgetrokken in een viertal printadvertenties met gedurfde headlines, social content, banners en meer.

 

Client: Audi
Client Team: Vincent Thys – Frédéric Hurchon
Creative Director: Sam De Win
Creative Team: Johan Van Oeckel – Lennie De Troyer – Willem De Geyndt – Tine Sinnaeve
Strategy Team: Daan Richard
Account Team: Amaury Thomas – Sofie De Clercq
Audio Production: Raygun

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *