Work

Audi A1 #brusselsmotorshow

De nieuwe Audi A1 Sportback is géén gewone wagen. Waarom? Interieur en design worden volledig afgestemd op de bestuurder. Wie kan je dus best afbeelden op je campagnebeeld? Juist … Prophets en Audi vroegen potentiële kopers én bezoekers op het Autosalon om hun gedroomde Audi A1 Sportback te configureren én nadien op de foto te gaan.

Geen mysterieuze stig of anonieme hostessen die de nieuwe Audi A1 Sportback promoten, maar levensechte bezoekers van het Autosalon. Maar liefst 451 Audi fans configureerden dit pittige stadsmodel waarbij ze keuze hadden uit 4 koetswerkkleuren en 2 dakkleuren en velgen. Na afloop poseerden ze op de Audi stand voor de lens en zij die wilden, verschenen ook nog eens met hun gepersonaliseerde Sportback-model in real time op Clearchannel-billboards over heel België.De fans konden ook uitpakken met de Audi van hun dromen op facebook met de hashtag #brusselsmotorshow. Dat leverde Audi en Prophets een heleboel shares en likes op. Sam De Win, creatief directeur bij Prophets: “Een buitengewone Audi met een heel persoonlijke look vraagt om een persoonlijk campagnebeeld. Dus schakelden we gewoon onze doelgroep in. Welke stijl je ook hebt, er is altijd wel een Audi A1 Sportback die jou op het lijf geschreven is.”

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *